هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

.........

1390/12/25 1:53
نویسنده : sara
414 بازدید
اشتراک گذاری

هانا خانومی زیاد حوصله نوشتن ندارم .......هنوز خونه تکونی نکردم ....دارم برای عید  برات تقویم طراحی می کنم امیدوارم برسه تا عید

بابیی سرش شلوغه و اصلا فرصت نداره تو کارای خونه کمکم کنه ............شبم که میاد میریم و خریدای مونده عیدو انجام میدیم.............

شما هم که حسابی شیطون شدی ............دوست نداری بخوابی و کلا در حال حرکتی منم دنبالت ...

الان 3 تا دندونت در اومده و فکر می کنم بزودی دندون چهارمی هم از بالا در بیاد

.......................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هانی مامان سامیار
25 اسفند 90 11:15
فدای این دختر شیطون بشم من.بووس
شادی
26 اسفند 90 19:37
ماشالله به این دختر زبر و زنگ امیدوارم دندونت راحت نیش بزنه خاله
مامان علی جون
27 اسفند 90 13:17
آرزویم این است؛ دیدن اوج غرورت در صبح؛ و رسیدن به همه رویایت؛ من دعا خواهم کرد؛ روزهایت پر نور؛ ... شب تو مهتابی؛ دل تو صادق و صاف؛ رنگ باران باشی؛ و خــدایی که همین نزدیکیست؛ در امانش باشی عید بر شما مبارک باد.
هدی مامان مبین
27 اسفند 90 14:46
جیگر این هانا خانومی رو برم من بهارهای زندگیتان سرشار از عطر نفس های هانا..... عیدتون مبارک
مرسدس
27 اسفند 90 19:53
سلااااااااااااااام به مامانی گل.... هزارماشالااااااا به این دخمل ناناز شما عزیزم..... ایشالا سال خوبی داشته باشی و عید به شما و خونواده ات خیلی خوش بگذره....
خاطره مامان بردیا
28 اسفند 90 14:11
چه عکس با مزه ای
سمانه مامان کیمیا
4 فروردین 91 18:35
چه عکس بامزه ایی مبارکهههههههههههه سال نو
روياااااا
6 فروردین 91 2:13
عیدتون مبارک ماشالااااااا به هانا این دخمل ناناز
مونایی
6 فروردین 91 14:23
جاااانم .
سمیرا مامان ترنم
22 بهمن 91 2:15
با سلام . وبلاگ ترنم بانو به روز شد . خوشحال ميشیم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .